Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HALSEN MIN...

Kategori: Allmänt

..ÄR INTE FRISK JUST NU!!
LÅTER UNGERFÄR SOM OM JAG SUGIT PÅ GRIFFELTAVELKRITOR
HELA DAGEN.ÄR FÖR ÖVRIGT GANSKA TRÖTT OXÅ...ÄR DE NÅN
SOM KANSKE HAR EN NÄVE ENERGI SOM LIGGER OCH SKRÄPAR
SOM KANSKE SKULLE KUNNA TÄNKA SEJ ATT SKÄNKA DEN TILL
EN ENERGIFATTIG VETTAN!!??


Kommentarer

  • helen nilsson säger:

    Stackars dig.

    Jag beställer en skopa energi från elverket och skickar över den till dig på eftermiddan.

    Håll till godo..............

    2010-04-07 | 11:00:03

Kommentera inlägget här: