Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

STHLMRESA

Kategori: Allmänt

Resan mot sthlm började redan i onsdagskväll för då
fick bilskrället rulla i 140 mot upplands-väsby till Patrick min gofis.



Där stannade jag till Fredamorgon för sedan skulle jag träffa
mina arbetskamrater på centralen i Sthlm för att "fira"att kommunal
fyller 100 år i år.

Fredagen började vi med en härlig shoppingrund där jag handlade över mina
tillgångar...men skitsnygga kläder hittade jag i alla fall och många goa öl.

Knatade vidare till Hötorget och blev pålurade "röda hallon halva pris"
och de fattade vi ju varför för de smakade mögel.

Vi fortsatte mot gamla stan där vi gick och njöt av de underbara små

bakgatorna och alla fina affärer och mysiga cafeèr. Bara att strosa runt där

är ju en fröjd.

Dax att vända om mot sveavägen för att käka mongoliskt käk...ser

kanske mest ut som nåt jag hostat upp men de va skitagott vill jag lova.


Efter middagen satte vi oss i en taxi mot huddinge där vi skulle sova
på Balingholms Herrgård..å vilket underbart ställe.


Men nu fortsätter jag min resa genom sthlm en annan dag för
nu är de nattisdax.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: