Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRANEN

Kategori: Allmänt

Granen är på plats och klapparna inslagen..men dom läggs

inte under granen än inte.

Skinkan är grilljerad och avsmakad..å akta er va go den är.
Men som ni kanske vet så är jag inte direkt nåt fan av julen så
jag önskar mest att den va over and out.
Sillen..jorå den ska jag förmodligen lägga in i kväll(mammas recept) så klart.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    puss puss o vilka fina bilder alltså....AVUNDSJUK????NEJ ´RA BARA LITET....JAG SKA NOG OXÅ SE TILL O FÅ EN FIN KAMERA O TA FINA BILDER...VAD MYSIGT NI HAR ,MEN MYCKET SNÖ...DU ÄR VÄRD ALLT..VI HÖRS SNART...JÄTTEKRAM TILL ER ALLA....GOOOOOOOOOD JUL!!!!!MAMMA O BJÖRN

    2010-12-22 | 12:43:58
  • Birgitta Mariedahl säger:

    puss puss o vilka fina bilder alltså....AVUNDSJUK????NEJ ´RA BARA LITET....JAG SKA NOG OXÅ SE TILL O FÅ EN FIN KAMERA O TA FINA BILDER...VAD MYSIGT NI HAR ,MEN MYCKET SNÖ...DU ÄR VÄRD ALLT..VI HÖRS SNART...JÄTTEKRAM TILL ER ALLA....GOOOOOOOOOD JUL!!!!!MAMMA O BJÖRN

    2010-12-22 | 12:44:35

Kommentera inlägget här: