Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JULHANDLING

Kategori: Allmänt


I går stack vi till Valbo köpcentrum för lite julklappshandling.
Hittade massor med grejs..b l a denna underbara säng inne på
sängjätten.
Men frågan är ju medium eller hård madrass..hmm.Egentligen ville vi
eller va de kanske bara jag som ville ha vitt i sovrummet,men nu
är jag helt kär i denna svarta säng..SKITASNYGG Å SUPERSKÖN.
Så en beställning på denna underbara säng blir de efter jul.

En tidig julklapp fick jag av min underbara goding.
En kamera som är perfekt att ta med sej när vi åker skoter/motorcykel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: