Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ALLA HJÄRTANS DAG!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem från jobbet och bara går å väntar på att

mina älskade grabbar ska komma hem!!

Men nu ska jag skynda mej att göra en varsin bakelse innan de kommer...som
ni självklart ska få se senare.

Kommentarer

  • sophia säger:

    Tusen kramar till dig med!

    2010-02-14 | 18:33:56
  • stina säger:

    Vill du rädda ett liv?

    Alla kan vi göra något och även du.

    Vi är mitt uppe i alla barnhjärtans månad där vi samlar in pengar till trasiga hjärtan.

    Besök min blogg och välj själv om du vill spendera 30kr till ett otroligt gott syfte.

    Jag tackar för ni tog er tid och tackar än en gång om ni gav en hjälpande hand. Mvh Stina

    2010-02-14 | 22:06:12
    Bloggadress: http://stiiiinas.blogg.se/
  • Maria L säger:

    Kram till dej med!

    2010-02-15 | 12:16:47

Kommentera inlägget här: