Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JÄÄÄÄÄÄÄSP

Kategori: Allmänt

söta bilder

GO NATT Å SOV GOTT
Grabbarna har kommit hem från hockeymatch och Brynäs VANN.. tjihoooo...ja
inte för att jag fattar ett smack om hockey men de va tydligen bra att de vann
enligt mina Brynäs fantaster här hemma..hihi!!
Själv har jag bara tagit de jäkligt lugnt,tvättat lite,dammsugit en smula,tagit promenader
med Zingo och haft lite fikafrämmande.
I morgon kommer syster yster på middag..har inte riktigt bestämt vad vi ska bjussa
på men de blir i alla fall en smarrig efterrätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: