Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BADAT JOBBAT FISKAT

Kategori: Allmänt

Sitter här och har inte nån lust att sova och föresten så är de

alldeles för äckelvarmt här för att kunna sova!!

Vi vaknade i skaplig tid i morse..och kors i taket så kom tonåringen

i huset upp innan jag ens hann tänka på att väcka honom.

Packade strandväskan och for upp till skidtjärn för att tillbringa

förmiddagen där.

Åkte sedan hem  för att slänga ihop en form av snabbmiddag för sedan

va de bara för mej att åka till jobbet.
Kommer hem och Dennis vill prova fiska en sväng så vi gick ner till kajen
för att dra upp en fisk..men icke..ingen fisk hann heller fastna på kroken
för djävulsmyggen va i farten på min redan sönderbitna ben och jag fick
hyperpanik!!Men mysigt de hade vi ikväll iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: