Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HÄNT EN DEL SEN SIST

Kategori: Allmänt


Rockweekend...en helt fantastiskt rolig helg.Fredag och Lördag va jag där
och rockade loss.
Saxon va en klar favorit bland rockbanden som va där.



15 JULI va de allsång på berget och gästartist va min barndomsidol
Rikard Herrey..så jag och Nettan och grabbsen kvistade in för
att kika så klart.
Men medans jag satt där så small min förkylning till och har sedan dess
varit dunderförkyld....blä!!


Kommentarer

  • åsa säger:

    men,vem lipar på bilden då?!tror visst jag hade druckit smultronvin så jag va alldeles rosa om läpparna

    2010-07-29 | 22:54:01

Kommentera inlägget här: