Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ROCKA FETT

Kategori: Allmänt

Christian och jag har tillbringat dagen på stranden.Vi tänkte gå ner

till storstranden men alla rockare trodde visst att de va ett nudistbad

så vi valde att åka till lilla stranden istället.

Efter badet gick vi till "servan" för att käka en varsin kebabtallrik..träffade
några trevliga och glada rockare som vi blev pratandes med ett tag.

Snart ska jag skjutsa Christian till sin farmor och farfar för jag ska på RW
och rocka fett.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl säger:

    ser härligt ut o vi hoppas Du får kul o att det är bra musik....Vi ska åka till Micke,Eva o Simon o dricka saft o spela fotboll...Dennis har härliga dagar...Men snyft vad tiden går fort alltså,,,,,,,puss o kram/mamma

    2010-07-10 | 17:34:31

Kommentera inlägget här: