Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FLINKA FINGRAR

Kategori: Allmänt

Nu har vi varit och handla lite..hade lite slut på allt här hemma.
Medans jag gick in på COOP så va grabbarna inne på Barnens hus
för Christian skulle köpa ett spel men de va tyvärr slut.
Men Dennis hittade en fingerskateboard ramp som han köpte till sin
samling.
Jag med mina klumpfingrar kunde inte för mitt liv göra ett enda trix..men
Dennis e en hejare på de där.

Kommentarer

  • Heson säger:

    Ungefär som här då. Jag kan omöjligt få fart i de där små brädorna, men grabbarna grejjar det hur bra som helst. I och för sig grejjar jag inte stora brädor heller, men... :-)

    2010-03-21 | 00:15:05
    Bloggadress: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: