Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HÄRLIGA MORGON

Kategori: Allmänt


Vaknade halv 9 av att zingo låg på mej och gosade..hmm..inga hundar
i sängen får vara.
Kollade mot fönstret och såg att de va strålande solsken ute.Gick en snabb
promenad med zingo och gick hem och drack en kopp kaffe och väntade
på att vaktis skulle komma för att laga min toa.Nu e den lagad..HÄRLIGT.
Nu kan jag spola utan att de sprutar vatten på golvet.
Snart ska jag gå en långprommis med vovven sen ska jag till Billnäs för att
köpa en present till Christian som fyller tonåring i morgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: