Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

2 kilo köttfärs

Kategori: Allmänt

Har jobbat hela dagen som började med en försovning i morse...suck!!
Men på 10 minuter va jag på kontoret,kastade i mej en kopp kaffe och snabbt
iväg till mitt första morgonbesök.
Kom på när jag kom hem att jag tagit fram 2 kilo köttfärs så de va ju bara att
ta fram stekpannan för att laga olika rätter...de blev tacos till middag på ett kilo
köttfärs men de gick åt för Dennis hade några kompisar här som han bjöd
på mat.
De andra kilot blev de köttfärssås av så de får bli våran middag i morgon med
lite spagetti.
Inatt har vi Timmy här som nattgäst så nu sitter de i Christians rum och knaprar
på godis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: