Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÄLSKADE MOR

Kategori: Allmänt


Min älskade mor
även fast du långt borta bor
så har vi ett band som bara gror och gror.

Jag kan ringa dej om natten eller så
finns du där på chatten
där vi kan prata om ditten och datten.

Vad skulle jag göra utan dina goda råd
allt från dina skönhetsråd
eller när de gäller mina illdåd.

Detta med mors dag är kanske ingen jättegrej
men jag vill bara säga att jag älskar dej.

Yvette

Kommentarer

  • Carola säger:

    Va fint skrivet,Yvette!

    Visst har man speciella band till sin mamma...

    2010-05-30 | 12:15:29
  • yvette säger:

    Tack carola!

    2010-05-30 | 13:49:42

Kommentera inlägget här: