Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÅNGEST

Kategori: Allmänt

Jaha..nu har 4 veckor passerat av ren semester.
Som alla andra år så fattar jag inte vart dessa veckor har tagit vägen,tyckte
jag nyss satt på kontoret och räknade ner timmarna för att få gå PÅ semester.
ÅNGEST över att veckorna är slut ÅNGEST att de är över ett år tills
nästa semester ÅNGEST över att vädret inte har varit till våran fördel..även fast
jag naturligtvis inte har kunnat påverka vädrets makter
särskillt mycke.
MEN de har varit 4 fantastiska veckor med många minnen som lagrats
inne i hjärnhalvan...både roliga å väldigt konstiga saker som hänt under
tiden vi varit lediga.
Ibland önskar man att man hade obegränsat med stålar
så man inte behövde jobba så mycke bara för att kunna
göra lite som man ville.Men nu är ju inte fallet så utan vi får njuta av
dom veckor vi haft och kolla tbx på alla kort och vackert vänta
till sommaren 2012..å då har vi ju oxå en sen semester vilket uppskattas
väldigt här hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: