Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FISKE

Kategori: Allmänt



Har ju en förmåga att INTE blogga varje dag nu för tiden
men jag lägger ut flera inlägg åt gången istället dårå.

De här med fiske har man blivit "lurad"till att börja gilla.
Faktiskt de här med att fiska strömming e sketa sköj.
Så vi va iväg igen till stugsund och hittade en
plats på kajkanten och fiskade upp en påse...hade inte sån
större lust att ta reda på alla tusen strömmingar så
grabbarnas farmor och farfar fick ta den biten med rensningen.

Måsarna däremot skiter i om de är rensad fisk eller inte
dom vaktade som hökar runt om oss...jag kunde
ju bara inte låta bli att mata dom heller faktiskt och då lyckades
jag fånga en på bild så klart oxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: