Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GÅRDAGEN

Kategori: Allmänt



I går lördag vaknade jag av att älsklingen
kom med frukost på sängen..jorå 05.30
va de frukostdax.
Jag skulle ju iväg och jobba så de va ett perfekt uppvaknande
en jobb-lördag-morgon.
Stack å jobbade till 16.00..när jag kom hem käkade vi inbakt
fläskfilè med potatisgratäng.
Blev sugna på glass så vi tog hojen in till söderhamn och satte
oss på A-lagarbänkarna vid den absolut skitigaste ån i hela
södra hälsingland,men de va myspys ändå de.

Bestämde oss för att kolla en sväng utåt klapparvik
helmysigt ställe hittade vi vid havet med en grillplats...där skulle man
ha slagit upp ett litet tält och haft fiskespöna med oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: