Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Cruising i söderhamn

Kategori: Allmänt

Medans min älskling åkte till Upplands väsby för att hämta sin
Nova som icke är cruisningsbar ÄN så crusade jag runt i en buick inne
söderhamn hela lördagkväll
tillsammans med goa sanna.
Låter bilderna tala istället för att jag ska skriva en massa dravvel.
bilder säger ju mer än tusen ord som de heter så fint.








Tyvärr tog batteriet i kameran slut så de blev ju inga bilder

när mörkter började falla på...synd de eftersom de va så grymt med

fina bilar och folk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: