Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÄNTLIGEN HELG

Kategori: Allmänt

Nu äntligen är de fredag för oss alla i familjen..jag har dock varit
ledig i dag och inte gjort många knop,tycker att jag va värd å
vila idag efter 7 dagars arbete.

Men nu står middagen i ugnen som vi ska hasta i oss innan
jag snart startar utomobilen för å skjutsa Christian till replokalen.
Sen blir de in till söderhamn med my darling för att hitta
nå godricka tills ikväll...åsså lite snask till grabbsen...FREDAGSMYS på G.

Dennis har en massa "polare" här som de heter på tonårsprat så de är fullt
ös inne på hans rum.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: