Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HEJ IGEN

Kategori: Allmänt

Nu va de ju fruktansvärt länge sedan jag bloggade,beror på att jag inte haft datorn med mitt bildprogram som jag vill ha för att leka med mina foton.
Men nu vill jag blogga igen...
Mycke roligt har hänt den senaste tiden bland annat har jag ju fått mitt MC KÖRKORT och
tjackat mej världens snyggatse hoj.

SUSUKI GSX 650F



Nu har vi ett garage fullt med både sommar å vinter leksaker :)

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Men ÄNTLIGEN!! har saknat din blogg ju :) men nu är ordningen återställd. Tack för nu kan jag hålla koll på dig igen. Kram

    2011-10-04 | 19:12:13
    Bloggadress: http://bullemammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: