Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PATRICKS CIABATTA

Kategori: Allmänt

 

Igår fick vi för oss att knåda ihop lite bröd..sagt å gjort..WOALA här är
resultatet.
Nu blir de till att sticka till jobbet igen på nån form av möte
sen forsätta med ett kvällspass...tror jag tar med en ciabatta
så jag har nåt att stoppa i magen om jag blir hungrig.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    HEJ HOPP I STUGAN...VAD DU ÄR DUKTIG PATRICK...DU SER UT SOM EN RIKTIG BAGARE...STYGGA BILAR,SKOTER O MOTORCYKLARNA FÖRSTÅS.....PUSS O KRAM VI ÄLSKAR ER..

    SVÄRMOR O MAMMA.....

    2011-10-20 | 22:05:27
  • kenneth säger:

    http://www.blocket.se/vi/35880353.htm?ca=5

    2011-10-26 | 01:04:46

Kommentera inlägget här: