Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GÅRDAGEN I BILDER

Kategori: Allmänt


Vi började dagen med att möta upp Thomas i bollnäs för
att sedan försöka oss på en Mc-tur till färila men de bev alldeles för
kallt för våra fingrar,men en resa till Järvsö
blev de i alla fall.

I järvsö blev de en välförtjänt STOR bulle med en varm kopp
kaffe...varför smakar allt så mycke bättre när
man är utomhus?

När vi kom hem gick putte ner i garaget för att pillra på sitt
hemmabygge..

Jag tog en långpromenad så länge och fick sicksacka
mellan fallskärmshopparna som fladdrade runt
skallen på mej när jag skulle gena över flyfältet.


Sen va de dax för att gå över till nettan för att glutta på
de fantastiska Mary Kay produkterna...visst..helt suveräna
produkter och man kände sej som en
nyponros i fejjan,men HALLÅ 4000 papp för ett paket.
  

När jag kommer hem på kvällskvisten
så har mitt hjärta startat grillen...så de blev en perfekt grillad
middag och en härlig avslutning på dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: