Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TILL RÄTAN VI FOR

Kategori: Allmänt

Fredagen började med en kurs i lyftteknik,så nu vet jag hur jag ska lyfta mina
pensionärer på ett vettigt sätt.


Erik va ju självklar tvungen att kolla under filten om herr naken verkligen
va naken som våran kursledare sa.


Efter kursen så va de dax att åka till fjälls med "syföreningen"



Tyvärr hittade jag inte min kamera så de blev inte så mycke bilder.
Men mycke mat å godricka,spel och många härliga skratt blev de i dagarna 3.


Lördagkvällen tillbringade vi i badtunnan under en stjärnklar himmel.
En sån där tunna står på min önskelista.
Härförsöker Ann-Marie och Åsa få fart på den sura veden.


Tur som tokar tittade solen fram innan vi satte kosan hemmåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: