Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VILSE I ELLJUSPÅRET

Kategori: Allmänt

Jag är väl den ända människan på jorden som lyckas gå vilse i ett
elljusspår som dessutom är skyltad till max.
Fick en skitsmart ide..nu ska jag gå 5 km spåret efter jobbet
idag eftersom jag slutade klockan 11.00.
Glodde på tavlan en kvart så jag INTE skulle gå fel.Den visar fullständigt
utförligt att till och med en groda skulle fatta vilken färg
jag skulle följa för att gå JUST 5 km.

Hela promenaden slutade med att jag kom ut i ett villaområde
och insåg att jag kommit vilse och då hade jag gått
i en timme..summasumarum-har inte en aning om hur långt
jag gått men de måste ha blivit 1 mil eller nåt för de tog oerhört
lång tid att hitta tbx till bilen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: