Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS MIDDAG

Kategori: Allmänt

Dagens middag bestod av en sån här härlig burgare som bara badade i dressing
och ett inbillat GI-bröd.
Vill ju så gärna att de va ett GI_brod jag stoppade in i truten idag men de va de inte
därför kan vi ju låtsas att de va de i alla fall...tycker ni inte.



Kan ju tala om för er som är lite nyfiken på om min så kallade
bantningsmetod har hjälpt nåt...jo de har den.
Har egentligen inte ställt mej på vågen från första början
eller mätt min midja o s v. Men har ett par byxor på mej idag
som har legat i garderoben 1 år för att höfterna har tagit emot en aning.
Och nu är dom t o m en aning fladdriga runt låren.

 Joråsåatt...ämnesomsättningen är på topp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: