Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FILMÄLSKARE

Kategori: Allmänt

Jag är en filmälskare..
Om jag sätter dom i katergorier efter hur jag gillar dom

NR:1 SKRÄCK
NR:2 THRILLER
NR:3 ACTION
NR:4 ANIMERAT
NR:5 SCI-FIC
NR:6 KRIGSMOVIE
NR:7 DRAMA
NR:8 ROMANTIK

Ja ungefär så.

Gillar paranormal acivity både ettan å tvåan men tycker att trea
va en besvikelse...oerhört seg att jag nästan gav upp efter halva filmen
och ett mycket,mycket,mycket dåligt slut.
Usch vilken besvikelse..men så är de väl egentligen med alla filmen som
dom envisas att göra fler än en av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: