Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NAMNET ESTELLE

Kategori: Allmänt

Kvinnonamnet Estelle är ett franskt namn som motsvarar det latinska Stella som betyder "stjärna".
Ett vädigt vackert namn på en vacker liten prinsessa tycker jag.

När knugen skulle berätta va den lilla tösen skulle heta så sa han Istelle istället för Estelle...vilket
jag tycker är lite småskoj att morfar till flickebarnet sa fel...lättroad..jorå!

Vickan å Danne har fått en del kritik för namnvalet vilket jag tycker är väldigt
tråkigt.
Vissa tänker på chips (estrella)
Herman lindqvist tyckte visst att namnet lät som om hon skulle va nattklubbsdrottning..ja alla har
vi våra tolkningar!
Tror att väldigt många nykläckta döttrar kommer att få heta just ESTELLE i år..så de så!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: