Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FILMAFTON

Kategori: Allmänt

 

Stack till macken för att hämta en film men nu har de ändrat priser å hur länge
man får ha dom hemma.
Och de nya passa mej alldeles ypperligt dels för att de va billigare och sen
fick man ha 2 filmer hemma i 2 dygn istället för 1 dygn vilket passar
bra pga av att jag har altzheimers light och därmed
förmågan att glömma lämna tbx filmer vi lånat i tid...till mackägarens vansinne
antar jag.

ZOOKEEPER-en hyber rolig film
Den där kobojsar filmen-den va då inget för mej men min käre älskling ligger njutbart tyst
                                    och inte svarar på tilltal..så den filmen gillar han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: