Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SKOTER+FISKE

Kategori: Allmänt

Nu har vi varit nere på sjön för att försöka få upp en fisk
men sjön verkar vara helt stendöd så igen firre idag heller.
Men mysigt med lite skoteråkning ändå...jag räjsade runt på sjön
medans Patrick borrade
en massa hål runt hela sjön för att hitta en firre.

Ser ni vilken fin kälke han byggt min händige älskling




The sun glimtade till på oss emmellanåt...nice!!!


Och självklart lyckades jag tappa mitt visa-kort på sjön
men med lite hjälp av en snäll skidåkande tant så lyckades jag hitta de.

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    ÄLSKADE YVETTE....DITT BRÖD ÄR FANTASTISKT..VILL SMAKA..JAG TROR DIN SYSTERDOTTER ÄRVT DEN ÅDRAN AV DIG...VARFÖR HADE DU VISAKORTET NÄR DU ÄR PÅ SJÖN??????FINNS VÄL INGEN BANKOMAT DÄR,ELLER...HI HI...TROR JAG SKA KÖPA DIG EN PÅSE SOM DU FÅR HA RUNT HALSEN,,PUSS PUSS /MAMMA ÄLSKAR DIG

    2012-02-02 | 17:23:10

Kommentera inlägget här: