Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BÖRJAN PÅ 2012

Kategori: Allmänt

ÅR 2012 HAR ANLÄNT OCH DE MED STORMSTEG KAN JAG LOVA...SKA DE FORTSÄTTA I DEN HÄR TAKTEN SÅ VET JAG INTE HUR DETTA ÅRET KOMMER ATT SLUTA!    
                                                    
# 2 AV VÅRA DVD:N HAR PAJAT                                                                                                             
# JAG HAR FÅTT 220 VOLT GENOM KROPPEN                                                                                                   
# JAG HAR BRÄNT ANSIKTET MED HET VÄLLING (JORÅSÅATT) 
# PATRICK ÄR SUPERDUNDERSJUK MED HÖG FEBER

SÅ GOD FORTSÄTTNING SÄGER JAG BARA..................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: