Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

UTLÄMNAR INTE MIN VIKT...ÄN

Kategori: Allmänt

okej..vet inte om jag vill va 100% utlämnande här och nu med min vikt och hur
mycke jag tänker gå ner men jag ska stå ut ända till maj är de bestämt och hoppas
på att 10 kilo fett har lämnat min fluffiga kropp.

Men jag lovar å svär att jag så småningom tar mod till mej att tala om min vikt
så kan ni följa min viktnedgång fram till maj.

Nu ska jag strax åka till jobbet men först ska jag smacka i mej denna
delikata måltid.

RENSKAVSGRYTA MED BULGUR
MINIMORÖTTER Å EN HÖG MED SALLAD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: