Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Förra helgen då

Kategori: Allmänt

Ja då va en vecka innan vi fick semester jag å putte...dagarna sniglade fram
megasakta utan att överdriva.
Men förra helgen stack vi in till staden med detta trevliga sällskapet
för att lyssna på "SUN OF THE GUN".


Ni får se kvällen i bilder här så kanske ni förstår hur roligt vi hade

ÅSA MARTIN Å PUTTE väntar på att lasse å malin ska komma



MALIN Å JAG i väntan på att de ska börja spela


LASSE hur lycklig som helst för sin sun of a gun tröja


ÅSA lika skitnöjd


Undrar om putte hitta nåt där inne


Efter några timmars väntan så kom dom igång med spelandet...


....å då blev de fart i folket kan jag säga.JAG Å ÅSA..vi gillade de vi
hörde minsann.


Hårdrockarn kom fram i oss alla


Jo men visst...


En hejdundrande kväll med andra ord. PUTTE Å TOMMY


SEn va de bara att ta kommunaltrafiken hemmåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: