Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÖRDAG DEL 2

Kategori: Allmänt

När vi kom hem från hudiksvall blev vi ju svinhungriga..så vi packa väskan
full i krubb och promenerade ner till Åsa å Martin för
att grilla.


Mycke gott blev de




Sen upptäkte ju grabbarna att de fanns getingar som bodde
i garageväggen å dom skulle SKJUTAS ihjäl..jajamensan..ja varför använda
insektsspray när de finns gevär å pistoler.


Ja för er som undrar så va de mest bommar...men jag tror dom lyckas
träffa 4 st av 500 skott så visst har man tålamod så
är de ju faktiskt en metod att ha ihjäl getingar på.


Bestämmde oss för att prova lyckan i golf uppsalagolf närmare
bestämt...man ska bara skjuta ett slag på varje bana
och den som träffar närmast hålet vinner....ja ungefär så går de
till.


Uj uj...nu startades kareoken inomhus å vem sjunger inte i micken
hela kvällen om inte Åsa och Robert.
Drog av en låt jag oxå men sen blev jag blyger.


JORÅSÅATT de va den Lördagen de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: