Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SIMKORT

Kategori: Allmänt

Ett stycke iphone har anlänt i min ägo...men nu är de ju så lilla söta halebop att mitt simkort
är 200 år gammalt och passar INTE ALLS i min IPHONE.
Detta gör att jag ser en smula rött eftersom simkortet
borde ha skickats tyyyyyyyyyyyp samtidigt som telefonen så där som
alla andra får som beställer ett nytt kort +telefon...men inte till vettan inte NÄÄÄÄ
allt ska strula så mycke de bara kan för henne JÄMT.

Svar: ett nytt simkort anländer inom kort senast onsdag.

Ja men man tackar man tackar...bara en vecka försenat men visst jag väntar SÅ GÄRNA.
bitter? nix!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: