Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Veckan som gått...

Kategori: Allmänt

..hände inge annat än jobb,jobb å jobb.Men en
liten överraskning kom på torsdag eftermiddag.

Min Chef ringde å frågade om jag kunde tänka mej att ta
semester redan då..på torsdagen alltså.meningen va ju att jag egentligen
skulle jobbat HELA LÖRDAGEN från morgon till kväll.
Å inte va jag den som inte sa JAAAAAAAAA på den frågan.

Sen va jag ju ute på promenad med en hårig liten mygga (chiuaua)ja eller hur
den där rasen nu stavas?!

JA DE HÄR ÄR SIPPO..LITEN SOM ENA MYGGA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: