Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NYTT ÄR BESTÄLLT

Kategori: Allmänt

Jahapp..nu har jag gjort en ny beställning på de där barbieskinnstället som va ALLDELES
för litet.FAST en strl större då så klart.
Kan jag inte ha de så blir jag crazy.
Och NEJ de finns inget annat skinnställ jag vill ha.. bara just de där.
Och de bra:a i kråksången är att jag fick tag på en firma
som desutom hade rea på just de skinnstället OCH hade bara en strl kvar
och de va just den jag skulle ha...WIIIHIII va glad jag blev då.

Så nu återstår å se om nån dag om den passar denna långa kropp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: