Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FIRANDE GÅNGER 3

Kategori: Allmänt

En har fyllt å 2 till ska ju snart fylla,jag å Dennis...maj är en dyr månad!
Så i söndags åkte vi å hämtade min käre mor och plastfarsan på tåget. ja naturligtvis
på tågstationen.
Sen firade vi hela dagen lång med goan mat å en 
fantastisk chokladtårta å självklart blev de paket till
oss alla 3 ända tills de va dax för dom att åka tåget hem till Lidingö igen.


Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    DU ÄR FÖR UNDERBAR.JAG TROR JAG SKA ÖPPNA EN BLOGG IGEN O SÅ VILL JAG LÄRA MIG HUR MAN GÖR KOLLAGE MED BILDERNA...TACK O TACK LIKA ROLIGT ATT SE VAD DU HITTER PÅ..DU SKULLE JU HA EN BLOGG SOM FOLK FÅR BETALA FÖR ATT SE,HA HA PUSS O KRAM

    2012-05-15 | 20:14:48

Kommentera inlägget här: