Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LOVE <3

Kategori: Allmänt

  •       DAGENS FYND GJORDES PÅ ÅHLENS IDAG I FORM AV ORDEN LOVE....PASSA PERFEKT PÅ DEN NYA BYRÅN.SEN KOM ANN-MARIE Å PUTTE  HIT OCH HÄMTADE 1800 TALSMÖBLERNA...JAG GILLADE SÅNT I MITT TIDIGARE LIV MEN NU VILL JAG BARA HA VITT VITT Å ÅTER VITT. I LOVE IT.ν

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    SNYGGT SNYGGARE SNYGGAST...DET ÄR INTE KLOKT SÅ FINT NI GJORT DET....NU SKA DET BLI SÅ UNDERBART O KOMMA UPP O KRAMA TITTA O FIRA ER ALLA...PUSS PUSS SÅ SES VI OM 8 DAGAR..JAG ÄLSKAR O GÅ IN PÅ DIN BLOGG...DU ÄR SÅ SPIRITUELL O ROLIG...KRAM KRAM TILL ER ALLA 4/MAMMA O BJÖRN

    2012-05-05 | 10:58:33

Kommentera inlägget här: