Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MAT Å HÅRKLIPPNING

Kategori: Allmänt

                             NU HAR ÄLDSTA SONEN Å JAG TRYCKT I OSS EN VARSIN SMÖRGÅS PÅ SUBWAY OCH DE ÄR JU SOM EN HEL MIDDAG KAN JAG LOVA. JUST NU SITTER SONEN I FRISÖRSTOLEN...MEN DE BLIR NOG INTE MÅNGA STRÅN PÅ GOLVET. HAN ÄR SÅ RÄDD OM SITT LÅNGA HÅR FAST FICK JAG BESTÄMMA SÅ SKULLE HAN BLI KORTHÅRIG...MEN INTE FÅR JAG BESTÄMMA DE INTE.. UTAN BARA BETALA DE FÅR JAG GÖRA I ALLA FULLA FALL. EN MYSIG STUND TILLSAMMANS HAR DE BLIVIT OCH NU FORTSÄTTER FÄRDEN IN PÅ JC FÖR ATT KOLLA PÅ JEANS...HAN VÄXER JU OXÅ DEN RACKARN. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: