Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Klippeliklipp

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit till den duktiga frisören Heléne på hårcenter i Söderhamn.
Egentligen tänkte jag klippa mer än jag gjorde..tex tänkte klämma till med en
avklippt lugg men väl framme så
vågade jag inte.
Men färgen blev kolsvart med illröda snygga slingor på exakt rätt ställen!

Kommentarer

  • BIRGITTA MARIEDAHL säger:

    MEN MEN VILKEN SNYGGING...DET VAR VERKLIGEN BRA...JAG VAR LITET OROLIG ATT DU SKULLE GÖRA LJUSA SLINGOR SOM PÅ BILDEN..MEN SÅ VET JU JAG ATT DU ÄR VÄLDIGT KLOK SÅ DÄRAV VAR JAG INTE RÄDD...JA NU ÄR DET VINTERTID O DET ÄR VÄL SÅ DÄÄÄÄÄÄÄR...PUSS O KRAM /MAMMA

    2012-10-28 | 22:15:11

Kommentera inlägget här: