Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

RYGGEN MIN...

Kategori:

Så länge jag kan minnas har jag haft ont i ryggen mer eller mindre,men för ca 1 år sedan lekte jag med skotern å landade lite fel kan man säga som relaterade i att de blev ett besök hos farbror doktorn.
På röntgenplåtarna fick jag även konstaterat att jag har en förkalkning mellan första å andra kotan som va ca 1 cm i diameter och mellan 4:e och 5:e som dock inte va lika
stor men som gör fan så ont!!
Just nu är en OND period och de är en himla tur att forskarna forskat fram fin fina piller som hjälper någorlunda mot min smärta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: