Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GÅRDAGEN...

Kategori: Allmänt

...va jag in på Hygienutbildning genom jobbet.
Lyssnade man på henne som föreläste så skulle jag nog vara dödens död vid de här laget..ja jag är inte skitig inte så..utan hur man hanterar maten..enligt henne ska inte smöret och skinkan stå på samma hylla inne i kylskåpet..fruktansvärt hur har jag överlevt i 32 år egentligen!! Bakterier och sporer och virus ÖVERALLT!!

Jag som är en aning nojig..när de gäller sjukdomar och bakterier ÄNDÅ utan hennes predikan..FATTA nu kan man ju inte äta nåt längre.. tex..utan att kolla temperaturen på köttbullarna innan man stoppar dom i käften..JA DE ÄR SANT..MAN KAN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ANNARS!!!

                                                                    image372

Äntligen hemma efter 4 timmars bakteriesnack..
Gick över till nettan och drack en skvätt kaffe och printade ut en brynäsflagga på hennes skrivare..(mitt bläck är tvär slut nämligen) till christian...han ska visst sy en flagga på syslöjden.Så han måste ha en mall att gå efter!!
Åkte iväg till honom med de och sedan åkte jag en sväng upp till maggan och drack lite kaffe där med.Zingo hängde med han oxå.Vi tog en långprommis ute i buschen..och gissa vad min badkruka till hund hittade om inte en bäck FUUUUUUUUUUULL med vatten..

JIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA första badet för i år alltså.

image373

Luktade "TRÄSKTROLL" hela kvällen!! URK

Kommentarer

  • Mari säger:

    Vilken härlig o livfull bild på Zingo! Och vad hiimla trist det lät med bakterielära...tur man inte vet så mycket!*skrattar*
    Jag tror bara din mage e ovan vid nötter, det har en viss laxerande effekt har jag märkt! Kom ihåg vatten! Jag glömmer som vanligt vatten...hmm..Nu ska jag skrämma dina läsare - jag startade vid 108 kg! Har aldrig vägt så mycket i hela mitt liv! men nu har jag ÄNTLIGEN passerat 100kg strecket! Vågen retas mellan 98-99kg o jag e överlycklig! Jag ger INTE upp! Mannen min går ner fortare bara...*suck*

    Uj va jag tjôtar...
    Har sovit i solen nu, riktigt bränner i fejjan!
    Ha det gôtt!

    2008-04-24 | 15:20:58
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: