Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

IDAG

Kategori: Allmänt

Phu!!! Nu ska jag andas ut en stund här framför datorn och kika  på IDOL med ena ögat..jag har ju en tv ovanför datorn så jag kan göra båda samtidigt..så smidigt så.

Christian hade Jesper med sej hem idag och de satt fastklistrad framför TV:spelet när jag kom hem...och bortglömda zingostackarn fick ligga och knipa röv..så de va bara att börja med en pommenix med honom.
image338

Dennis va ute och cyklade med sebbe..de cyklar i ur och skur..och i dag va de ju skur.
Jag undrar hur många mil de cyklar om dan egentligen..skulle vara roligt att nån mätare på hojarna.

DENNIS OCH SEBBE PÅ HOJARNA
image336


Kommentarer


Kommentera inlägget här: