Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MORNING

Kategori: Allmänt

                                                         image374

Är otroligt pigg.. ovanligt pigg faktiskt för att vara måndagmorgon och allt.
       Har redan hunnit med en hel del..långpromenad med Zingo,skjutsat Dennis till
            skolan..Christian får vara hemma idag och vila sin nacke en dag till..mina kära barn hade nämligen
                  brottningsmatch i lördags och då hände de nåt med christians nacke..by the way..sedan har jag borstat min snart nakna hund(kan man tro med tanke på min hårbeklädda lägenhet) Har även hunnit käkat frukost och
betalat mina vidrigt dyra räkningar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: