Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

NIT

Kategori: Allmänt

Vi stack till staden i dag efter jobb och skola..inhandlade nya vårpjuks till Christian...han hittade skitsnygga pumadojor inne på Team Sportia.
image345

Köpte 2 tian-lotter och tänkte vinna 250.000..
image346

....men de va ju för mycket begärt av svenska spel. NIT NIT NIT NIT NIT
image347

Kommentarer

  • Mari säger:

    Sjuuuuuukt snygga kort på Zingo!!! Så fin kväll ni haft! Åh vad jag saknar Mohed...Jerry tycker absolut att vi ska åka upp till er, men jag vet inte...e inte det knasigt?*fingrar oroligt på pannan*
    Snygga pjucks han köpt, Christian!

    nepp, nu ska vildingarna få pissa en gång te...o jag ta ett bloss!

    Ha en uuunderbar helg!

    Kram!

    2008-04-19 | 00:07:22
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: