Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FINA FINA MAMMA

Kategori: Allmänt


Min mamma har fått vara en modell för en dag..blev lite stylad och fotad.
Hur kul som helst ju..skulle jag med vilja prova på.Men nu
gläds jag åt min mamma som fått gjort de och visst blev de fina kort.
De här kortena diggar jag mest..så fin du är mamma.

Kommentarer

  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    TACK VAD DU ÄR GULLIG....JA JAG TYCKER ATT BILDERNA BLEV RÄTT BRA FAKTISKT...PUSS PUSS /MAMMA

    2009-12-09 | 21:53:00
  • Nettan säger:

    Ja, jättefin är hon!!!

    2009-12-10 | 00:00:31
  • ulrika säger:

    åh vilka fina bilder, jag skulle oxå vilja bli stajlad.. men men.. Ha det bra gummsan! kram

    2009-12-10 | 09:00:40
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se/
  • sophia säger:

    wow! fräsigt birgitta

    2009-12-11 | 14:36:16

Kommentera inlägget här: