Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JAG BLIR CRAZY

Kategori: Allmänt


Inte nog med att jag hade tvättstugeturen idag på jobbet
De innebär att jag har suttit i en betongbeklädd källare med
en jäkla massa tvättmaskiner och skitig tvätt.
Varav en av torktummlarna va trasig och maskiner som tar 118 år innan
de blir klara.

Christian ringer och har blivit sjuk så de va bara att hämta honom i
skolan och hem för att pula i honom lite alvedon..39 graders feber.
Och i morgon blir de sommarlov..ingen rolig början på de lovet.

Kommentarer

  • Albin säger:

    säg att dom ska laga torken lixom. man kan ju inte

    ha det sådär! vettu. sen tycker jag betong är en bra miljö, hela mitt liv har jag sett betong mår hyffsat ändå lite blek blir man ju. glad sommar

    2009-06-13 | 20:39:23

Kommentera inlägget här: