Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JA JAG VET

Kategori: Allmänt

Ja de är BLOGGTORKA...jag vet de!!!!!!
Ska skärpa mej NUU.

Har hänt en hel del men orkar nog inte gå in på de tråkiga och sorgliga här.
Men hur som helst så har jag jobbat halvt ihjäl mej på sista tiden,och börjat
sova lite taskigt de sista nätterna..men ändå är jag fasen inte trött heller.

Hur som haver,har varit på jobbet hela dagen och min lunch blev avbruten
av ett samtal från Siv..hon hade kört fast..och "superhjältarna" stack ut för
att hjälpa till naturligtvis. Marina jag och Karin.
Fick slita så jag fick en propp i fingret och siv tog i så hennes knä svällde upp
till storleken av en fotboll..nä..nu överdrev jag allt.

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Men då så ni gör..;) synd att jag inte va där och kunde hjälpa er då.. saknar dig och alla andra.. Kram

    2009-03-13 | 09:48:31
    Bloggadress: http://ulle69.blogg.se/

Kommentera inlägget här: