Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LEDIG DAG

Kategori: Allmänt

Skjutsade grabbarna till skolan idag eftersom jag va ledig...sedan
åkte jag och Zingo ner till sandgropen och tog en promenad.

Hittade en väldigt konstig sten där nere,den va nämligen blå.
Kanske den kommer från rymden..närå!!
Har sökt på internet men inte funnit ett svatt av vad de kan vara
för sten...kanske en blå gnejssten!!!!

Urdålig bild

Kommentarer

  • Sophia säger:

    Det är en slaggsten! =) en restprodukt från hanteringen av järn och koppar (fanns massor i ljusne när jag var barn efter tömningar av masugnarna. Bara upplysningsvis=)

    2009-11-12 | 12:57:49
  • yvette säger:

    AHA..va du vet mycke om stenar..en dåld talang!!

    2009-11-12 | 23:54:31
    Bloggadress: http://vettans.blogg.se/
  • sophia säger:

    Den talangen har man om man fåt växa upp bland masugnar=)

    2009-11-14 | 15:29:58
  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    FIN VAR STENEN I ALLA FALL...ÄVEN OM DEN INTE KOM FRÅN RYMDEN...KOLLLA DU KANSKE KAN GÖRA ETT SMYCKE....NU SKA JAG SNART LÄGGA UT BILDER PÅ HEMSIDAN AV NYA VACKRA SMYCKEN VI GJORT...MARIA O JAG...PUSS O KRAM /MAMMA

    2009-11-17 | 20:32:30

Kommentera inlägget här: