Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

196 cm....

Kategori: Allmänt

...sa skolsköterskan att Christian skulle bli om han fortsatte
växa i samma takt som han gör nu.
Och de märks i garderoben att han växer,växer,växer och växer.
Gör inget annat än å köper kläder tycker jag.
Är lite nya kläder på väg oxå.Fattar inte att allt kan komma
på en gång..men nu har 2 par jeans kommit dock.
Men nu har jag rensat ur 3 kassar urvuxna kläder 1 kasse ur Dennis
och 2 kassar ur Christian.

Kommentarer

  • sophia säger:

    Åhh vad roligt!! Där har jag badat mycket! Gick nämligen på friyk där när jag bodde i Sandviken! Kram

    2009-10-04 | 15:00:41
  • Birgitta Mariedahl-mormor säger:

    vad roligt Ni ser ut att ha...kramar från mormor o Björn

    2009-10-05 | 19:28:38
  • sophia säger:

    fridyk ska de va=)

    2009-11-02 | 08:24:17
  • yvette säger:

    HEHE..en hel månad senare upptäckte du ditt stavfel..ja bättre sent än aldrig.

    2009-11-02 | 13:16:35

Kommentera inlägget här: