Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JÄSP

Kategori: Allmänt

Ja här sitter jag denna tid på dygnet...inte klokt..men vet ni
vad jag gjort med hjälp av Patrik.
Jo vi har målat halva köket.
Tusen tusen tack för all hjälp och tips patrik..hade nog inte blivit så
bra utan dina råd.
Och tack jonny å Sophia för sponsringen av spacklet.
Jag har målat min skänk som jag har i köket och jag blev STENNÖJD!!!!!
Niklas kom upp och inspekterade vårat målande och han tyckte
att de blev så vitt allting..mmmm..de ska vara vitt!!

Kommentarer

  • sophia säger:

    Jaaa, vad fin!! Vad duktig du är! Jag ska komma å titta så fort vi har barnfritt hemma:)

    2009-10-19 | 08:59:54

Kommentera inlägget här: